מיקי מדליקי
מיקי בוגנים ממשיך לשנה נוספת כפרזנטור של מחסני תאורה, תמורת 100 אלף דולר
מיקי בוגנים ממשיך לשנה נוספת כפרזנטור של מחסני תאורה, תמורת 100 אלף דולר
מנהלי קריאייטיב, מנהלי פלניניג, מנהלי לקוחות וכל חברי ההנהלה יקצצו 10% בשכרם החל משכר ינואר
לפי ניתוח חברת המחקר, עוגת הפרסום כולה קטנה ב-2008 לכ-3.97 מיליארד שקל לעומת כ-4 מיליארד שקל בשנה הקודמת
חמישה עובדים בזרמון גולדמן, ארבעה בראובני פרידן, אפס גיוסים במקאן אריקסון. פרידן: בתחילת 2009 המצב יתבהר
שליש מעובדי המשרד פוטרו. היתר יסונפו לגלר-נסיס. יאיר גלר: "זהו מהלך התייעלות, הן מבחינת עלויות השכירות והן מבחינת כוח האדם
הוצאה הריאלית לפרסום הרשתות עומדת על 4.4 מיליון דולר. סלקום הוא המותג המוביל עם הוצאה ריאלית של כ-1.8 מליון דולר
חברת Refresh של אדם שוב, הקימה אתר תוכן ומערכת בלוגים עבור ראש עיריית הרצליה יעל גרמן ומנהלת עבורה את קמפיין האינטרנט לקראת הבחירות
שופרסל - המפרסמת הגדולה עם הוצאה ריאלית של 3 מיליון דולר. עוד מתבלטים: פוקס עם הקמפיין החדש, פרוקטור אנד גמבל ושברולט
פורה הוא מבעלי משרד האינטרקטיב Redhead וחברת רכש המדיה פרומדיה. יחליף את המנכ"ל היוצא, ערן גפן, שמכר את חלקו במשרד לפני כחודש
אילן שילוח ימשיך לתפקד כמנכ"ל מקאן אריקסון עד 2013. היקף פעילות המשרד עומד על כ-255 מיליון דולר בחציון הראשון של 2008
חברת FOX מערערת על החלטת הרשות השניה לאסור על שידור הפרסומת בהשתתפות בר רפאלי ונעם טור לפני השעה 20:00
מרגלית צנעני וגל אחובסקי ישתתפו בקמפיין חדש של בנק הפועלים שיפרסם את חשבון המשפחה של הבנק
הרחבת הפעילות של החברה הובילה לעלייה ברווח ל-6.1 מיליון שקל. הרווח התפעולי נשאר דומה לרבעון המקביל ועמד על כ-8.2 מיליון שקל
רשת ההמבורגרים החביבה על התקשורת על פי יפעת היא מקדונלד'ס. בורגראנץ' מדורגת במקום הראשון בפרסום שלילי
השקת המכשיר החדש של אפל בפולין לא התקבלה בהתלהבות כמו בארה"ב, ולכן עשרות ניצבים קיבלו תשלום כדי לעמוד בתורים מלאכותיים
הכנסת אישרה בקריאה שלישית חוק המבטל את איסור הצבת השלטים, למרות טענות המשטרה, כי מאז שהוסרו חלה ירידה דרסטית במספר התאונות
טמפו השקיעה בהשקה 600 אלף דולר ויצאה בקמפיין בכיכובו של משה דץ. למרות זאת, המוצר לא הצליח לתפוס יותר מ-2% משוק הבירות
12 משרדי פרסום מובילים רכשו את טופסי המכרז למותגי הטוטו והווינר. התקציבים בשווי כולל של 30 מיליון שקל, יחולקו בין שני משרדים
רשת yellow זכתה בפרס היוקרתי ביותר בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיווי - האפי, שהתקיימה בפני כ-400 בכירים מעולם הפרסום
יפעת מחקרי מדיה: בועז יונה הוא איש העסקים בעל התדמית השלילית ביותר בעיתונות ב-2007. עם 182 כותרות שליליות
תקציב הפרסום השנתי שעובר ממקאן בוטיק יוגדל להיקף של 2 מיליון שקל
מספר הכניסות לפרסומות טקסט צמודות לתוצאות חיפוש זינק באפריל ב-20%. ירידה במספר הכניסות לפרסומות של יאהו ומיקרוסופט
החברה תחתום בקרוב על הסכם לניהול תקציב הפרסום על ידי מקאן במקום פובליסיס אריאלי. טרם נשלחה הודעה רשמית למשרד
הרשות השנייה: נתעקש שהחלטתנו לשקיפות בנושא העמלות תבוצע בדו"חות הכספיים של הזכיינים כבר השנה
אחרי שנתיים בלבד "פוקס" אומרת ביוש לפרזנטורית הנוכחית ומחתימה את בר רפאלי לשלוש שנים, מהן תרוויח קרוב למיליון דולר
סלקום פותחת בקמפיין מוסיקה-תרבות בעלות של 17 מיליון שקל. הקמפיין יימשך כחודשיים ובמהלכו יתקיימו 30 מופעים
ערוץ 10 צפוי להרוויח כ-8 מיליון שקל מפרסומות וחסויות שישודרו במהלך משחקי הפיינל פור. במהלך כל משחק ישודרו כ-48 פרסומות
מקאן אריקסון יצטרף לקולגות ויחתום על התו האתי של הרשות השניה. המשרד יהיה פטור מאישור פרסומות על ידי הרשות
התנועה לקידום חברה כלכלית הוגנת מבקשת מהממונה על הגנת הצרכן לבדוק את חוקיות הופעתם של מירי נבו וגבי גזית בפרסומות
מסכמת רבעון ראשון כחברה ציבורית: עלייה של 22% ברווח ל-8.6 מיליון שקל ברבעון הרביעי. עלות שכרם של חומסקי ואדלר: 2.5 מיליון שקל
קודם רמי וריטה ועכשיו זה. אירנה שלמור נפרדת ממוטי שרף ונמצאת במגעים למכירת חלקה במשרד יחסי הציבור שלמור-שרף
יוסי ירקוני פורש מתפקידו. יעזוב את המשרד בעוד כמספר חודשים
זאת לאחר לחץ של ראשי אריאלי על ראשי קבוצת פישמן. התקציב מוערך בכ-4.5 מליון דולר בשנה
דיסקונט זכה בברייק הזהב של "הישרדות". ישלם לערוץ 10 כ-1.5 מיליון שקל עבור העסקה. עבור פרסומת אחת ישלם הבנק סכום המוערך בכ-150 אלף שקל
אדלר חומסקי הודיעה לבורסה על הקפאת המגעים עם פובליסיס העולמית. המשרד התחיל במו"מ למיזוג פעילות GPS, בתוך אריאלי פובליסיס
אחרי ארבע שנים, בנק דיסקונט חתם עם מודי בר-און לשלוש שנים נוספות. יקבל כ-600 אלף דולר עבור הקמפיין