איש השיווק של דצמבר - רענן סעד
המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל שיווק של חברת איי.די.איי חברה לביטוח נבחר בשל שינוי האסטרטגיה של 9,000,000
המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל שיווק של חברת איי.די.איי חברה לביטוח נבחר בשל שינוי האסטרטגיה של 9,000,000
מודי כידון, מבעלי גיתם BBDO: "המפרסמים יזרימו 30 מיליון שקל על זמן אוויר מראש. אם במדינת ישראל יישאר ערוץ מסחרי אחד, הם יהיו בין הנפגעים המרכזיים"
הרבעון השלישי של 2011 היה הרבעון המלא הראשון שבו הוחזק "מעריב" בידי קבוצת אי.די.בי, החברה האם של שופרסל
ישראלי, סמנכ"ל השיווק של נייקי ישראל, בזכות הצלחת מירוץ הלילה המסורתי של נייקי בתל אביב
רשות השידור מקימה מערך פנימי חדש למכירת פירסום ברשתות קול ישראל, ומקימה ועדה לאיתור מועמדים מתאימים לתפקיד האחראי על התחום
אפקט המחאה נמשך: מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ההשקעה הכללית בפרסום בתקופת החגים הנוכחית ירדה בכ-15% לעומת 2010
עמיחי צפוי לעבור להתגורר בניו יורק ובשלב זה לא נראה שימונה לו מחליף לתפקיד יושב ראש הקריאייטיב של המשרד
בעלי משרד הפרסום של תנובה: יש הרבה מאוד אינטרסים, ולאו דווקא של הציבור הרחב, שפועלים במטרה לפגוע בתנובה
יוזנט רביד, מנכ"ל טבעול ישראל, תחליף את רמי יהושע מייסד החברה, ששימש עד כה כמנכ"ל יעבור לשמש כיו"ר פעיל וכמנהל עסקים ראשי
חבר הכנסת אלכס מילר יוזם הצעת חוק לפיה דוברי הרשויות המקומיות יחוייבו להיות עובדי עיריה. משמעות הדבר: הרשויות לא יוכלו לשכור את שירותיהם של משרדים חיצוניים
תקציב יחצי הציבור של תחנת הרדיו החרדית, קול ברמה, יטופל על ידי משרד דני לוי תקשורת. הנהלת התחנה :"נוצר צורך בגורם מקצועי שירכז עבורנו את כל נושא הדיאלוג עם התקשורת"
הוועדה ביקשה מרשות השידור להציג תכנית חלופית שתאפשר יותר מתמודדים במכרז: "הכללים אינם נותנים מענה לסוגיית ניגוד העניינים העלולה להיווצר"
הוועד המנהל החליט להפסיק את ההתקשרות הבלעדית עם שפ"ם. זכיין אחד ימכור פרסום ברשתות המוזיקה ורשת א', זכיין אחר ברשת ב' ועוד שלושה זכיינים ימכרו פרסום למגזרים השונים
מייסדי המשרד, הדר גולדמן ואילון זרמון, ישמשו מעתה כיושבי ראש משותפים של המשרד ויעסקו בפיתוח העסקי של החברה
הפרסומאי ספי שקד עוזב את משרד הפרסום ענבר מרחב שקד. השותפים - חן ענבר, ירון מרחב ורובי ניסן - ירכשו את חלקו במשרד
החברה לעיצוב הבית תשקיע 200 אלף שקל נוספים בהפקת הסרטון, שישודר פעם אחת בלבד. המשרד שיפיק את הפרסומת הוא אדלר חומסקי
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בויצמן בזכות מהלך המיתוג מחדש של החברה, בעקבותיו גדלו מכירות החברה בשיעור של 19.5%
שלמור אבנון עמיחי זכו בשני אריות ארד ואריה כסף ואילו באומן בר איבנאי זכו באריה כסף בקטגוריית הדיירקט על הקמפיין לשטראוס
להנהלת האיגוד נבחרו 11 חברים בהם: פול אוגדן, איתי בן חורין, יעל בושם-לוי, רונן הלל, אביטל זלמנוביץ, איציק כגן ואחרים
שלום תל-אביב יהיה אחראי על הניהול התקשורתי הכולל של החברה ויטפל בכל היבטי פעילותה, לרבות קידום מוצרי ושירותי החברה, קידום המותג וליווי סוגיות רגולטוריות
איגוד השיווק הישראלי בחר במנכ"ל חטיבת החטיפים של אסם, בזכות המהלך להחדרת בייגלה שטוחים וביסוס מעמד החברה בקטגוריית הבייגלה
זכה ב-2 פרסי גרנד קקטוס, ו-12 מדליות. את רוב המדליות קיבל המשרד עבור עבודה למסטיק "הובה בובה.מדליות נוספות קיבל המשרד עבור קמפיין של מפעל הפיס "אראלה תתקשרי אלי"
הקמפיינים לא ממש הועילו. מרבית מבין אלו שעברו לקנות ברשת אחרת הן נשים בעלות השכלה והכנסה נמוכה ולרוב תושבות פריפריה
אסתי גינזבורג טורפת בחדווה מול המצלמה בפרסומת חדשה. לא רק שזה משכנע וסקסי, זו גם אצבע משולשת לתעשיית הרזון. לילך וולך גירל פאואר
עוגת השיווק גדלה בשנת 2010 ב-6.3%. הירידה החדה ביותר בתקציבי שיווק חלה בעיתונות המודפסת, אשר ירדה ב-91 מיליון שקל
נשיא סוריה בשאר אסד חושש כי כלי התקשורת הזרה הפועלים בארצו מאיימים על המשטר ולכן מצר את צעדיהם. הוא קרא לעמו לצפות בטלוויזיה הממלכתית ש"איננה מפיצה שקרים"
כן נבחרו 14 חברי הנהלה חדשים, בינהם: רן גוראון, סמנכ"ל שיווק של בזק, עינת יוזנט- רביד, מנכ"ל טבעול ישראל וחגית קמין מנהלת אגף השיווק של פז
לאחר חשיפת הקמפיין שמובילה קנפו בגמר האח הגדול, הצהירה רשת השיווק כי שילמה לה שכר עבור יום עבודה בלבד. כעת, לאחר הביקורת, טוענת הרשת: "שילמנו כמה שהיא ביקשה"
סמנכ"ל הקריאטיב של באומן בר ריבנאי וסמנכ"ל המדיה ביהושע TBWA ישפטו בתחרות בקטגוריות Direct ומדיה. לוי: "זהו כבוד גדול"
דקה אחרי שיצא מבית האח הגדול, עתי שולברג נבחר לפרזנטור של הוניגמן מן, שרואים בו את התגלמות הגבר הישראלי
על אף רמתם הלא אחידה של שלושת פרקי "אנשי המכירות", סדרת הדוקו על עולם הפרסום הישראלי, שווה לצפות בפרק השני כדי להיחשף לאחד הפרדוקסים הגדולים של הטבע האנושי
עינת פורטוגלי, סמנכ"ל שיווק ופרסום ברשת האופנה FOX, נבחרה לאשת השיווק של ינואר, בעקבות קמפיין BASIC IS BEAUTIFUL עם בר רפאלי ונועם טור
האחים משה וליאון אדרי, מבעלי חברת "ניאו לינאו סינמה" המחזיקה במתחמי סינמה סיטי, זכו בתואר אנשי השיווק של 2010 בזכות קמפיין השקת מרכז G סינמה סיטי בראשל"צ
מקאן חצה לראשונה את רף חצי מיליארד השקל במחזור השנתי - והגדיל את הפער מהמתחרים. אדלר-חומסקי היה היחידי מבין המשרדים הגדולים שרשם ירידה בהיקף הפעילות