שומר מסך בר רפאלי
אחרי הטלנובלה של נינה והתרסקות המטוס של הכח ירושלים חברת אורנג' מציעה תוכן סלולארי בהשתתפות החברה של ליאו
אחרי הטלנובלה של נינה והתרסקות המטוס של הכח ירושלים חברת אורנג' מציעה תוכן סלולארי בהשתתפות החברה של ליאו
מישראל זהו הקמפיין היחידי שהגיע לגמר. הפרסים בקטגוריות השונות יוכרזו בין ה-25 ל-27 בספטמבר
הקמפיין בהיקף של חצי מיליון דולר צולם בפריז ויעלה בכיכובה של הדוגמנית הצרפתיה ג'ולי דה חוי
ארוע ההשקה של השמיניה בעלות של מליון שקל יתקיים בעוד כשלושה שבועות באמפיפארק בראשון לציון
פלאפון תפרסם באופן קבוע את שידורי הטלוויזיה בדור השלישי בלוחות הטלוויזיה של פנאי פלוס ורייטינג
הרשת בחרה את משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב" שינהל תקציב שנתי של כ750 אלף דולר
פיתחה רוסט חזה הודו ללא חומרים משמרים. תשקיע 2.8 מיליון שקל בקמפיין
עוד זכו בקטגוריות השונות בתחרות האפי - תחרות השיווק האפקטיווי: כפר המוזיקה של קוקה קולה, אור ירוק ויוניליוור
הקוד האתי פאסה, מעתה אימרו "התו האתי". הסכם עקרונות בין המפרסמים לרשות השניה נחתם אתמול לשביעות רצונם של החותמים
הקמפיין בכיכובה של מלאני פרס יעלה באמצעות משרד הפרסום גלר- נסיס בהשקעה של חצי מיליון דולר
הקמפיין, בהיקף של חצי מיליון דולר כולל סרטון טלוויזיה, קטלוג, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית והפקת לוח שנה
הקמפיין יערך באמצעות משרד הפרסום קליקמן נטלר סמסונב ויכלול שילוט על גבי אוטובוסים ותשדירי רדיו
יוצאת בקמפיין על גבי 400 מוניות בלב מנהטן ובמספר מגזיני אופנה, צרכנות ולייף-סטייל בארה"ב בהיקף של 2 מיליון דולר
בענף הפרסום העריכו היום שאייל ארד מנסה למנף את כוחו במסדרונות השלטון גם לתחום הפרסום
על פי כללי המכרז, משרד פרסום לא יוכל לספק לרכבת ישראל גם שירותי רכישת מדיה וגם שירותי פרסום
תדגיש בקמפיין כי מאז שנת 2000 ירדו מחירי השיחות בבזק בלמעלה מ -50%. דקת שיחה עולה 5 אגורות
הקמפיין יעלה הערב בטלוויזיה ובעיתונות באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון
רבין פילוסוף הגיבה בגל"צ על השימוש שעשתה פלאפון בתמונות מרצח רבין בפרסומת שלה: יש רגעים שלא צריך לרתום למסע פרסום
הבמאי גיא שגיא וJCS פוסט פרודקשן יצרו את הסרטון שיעלה החל מהערב בערוצים 2, 10, 24 ו-9
הקמפיין יכלול קטלוג, מודעות בעיתונות היומית, במגזיני הנשים וכן פוסטרים בנקודות המכירה בהשקעה כוללת של כ-850 אלף שקל
מחליפה את מעין קרת בעדי עזרוני ופותחת ארבעה סניפים
מנכ"ל רשת מתייצב לצד המפרסמים: ביקש היום מיו"ר הרשות השניה להסיר את ידה מטיפול בנושא עמלות הפרסום
חברת האופנה מעלה סדרת שלטי חוצות בנתיבי איילון מקיבוץ גלויות ועד שבעת הכוכבים על גבי קירות ענק של נור סטאר מדיה
הקמפיין יעלה בטלוויזיה, עיתונות ארצית ואינטרנט באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב
הקמפיין, בהיקף של 2 מיליון שקל, יעלה באמצעות פרסום באומן בר ריבנאי בערוצי הטלוויזיה וימשך שבועיים
יוצאת בקמפיין בהיקף 2 מיליון שקל בכיכובן של 4 נשים ישראליות: אישה מלאה, מבוגרת, מנומשת ושטוחת חזה
עד כה טופל התקציב בידי משרד הפרסום יהושע TBWA. דובר עיריית ת"א אישר את הידיעה
במסגרת הקמפיין, החברה תשיק מצלמה חדשה מדגם V610 ותערוך תחרות צילומים כאשר כל יום יוכרז זוכה שיקבל מצלמת קודאק
היועץ המשפטי של הרשות השניה עונה לנציג הפרסומאים עו"ד אלי זהר: יש לנו סמכות להתערב במחירי הפרסום ע"פ חוק הרשות השנייה
רגע לפני ההכרזה על הזוג הזוכה של השנה, תשודר פרסומת לקונצרט COCA-COLA LIVE. חברת אסם רכשה חבילת פרסום מיוחדת
כל חברה תשלם כ-10,000 דולר לכל חצי דקת פרסומת בגמר רוקדים עם כוכבים. שטראוס קנתה מקבץ שלם בגמר כוכב נולד
הקמפיין יקדם מבצע במסגרתו לקוחות הרשת יקבלו 50% מערך הרכישה (עד 200 שקל ללקוח) בשוברי קנייה
תשדר פרסומת בת 30 שניות עבור המותג "יופלה" אותה רכשה תמורת סכום של 11 אלף דולר לפי ההערכות
על פי הערכות, החברה שילמה כ-125 אלף דולר על 4.5 דקות פרסום רצופות
תפתח בשלב הראשון 10 סניפים בהשקעה של 15 מיליון שקל. תצא בקמפיין בכיכובו של גיא גודס בהשקעה של מיליון דולר
משקיעה 7 מיליון שקל במופע מוזיקה שייערך בחיפה תחת השם "קוקה קולה לייב"
הקמפיין בכיכובם של אנה זאיקין וטל אלון יעלה למשך חודשיים באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם"
ראלקו תשלם לקשת 250 אלף שקל ותשיק באותו יום קו חדש של מוצרים בתחום טלוויזיות ה-LCD
הקמפיין כולל קטלוג בתפוצה של 30 אלף עותקים, פוסטרים בנקודות המכירה ופרסום ממוקד בעיתונות ובשלטי חוצות
פוקס השקיעה 200 אלף דולר בקמפיין על קיר בית אגד בתל אביב. בנוסף, הרשת החלה לחלק 900 אלף עותקים מקטלוג החורף