לקראת יום האישה: מהן 10 הפרסומות הסקסיסטיות של 2013?
בין הפרסומות הפוגעניות שמפרסם ויצו ניתן למצוא קמפיין למשקפיים בכיכובה של בר רפאלי, הפרסומת של רשות הדואר, מודעת נעליים של "אלדו", וקמפיין טיים אאוט נגד סם האונס
בין הפרסומות הפוגעניות שמפרסם ויצו ניתן למצוא קמפיין למשקפיים בכיכובה של בר רפאלי, הפרסומת של רשות הדואר, מודעת נעליים של "אלדו", וקמפיין טיים אאוט נגד סם האונס
בימים אלו משודרות פרסומות מהן ניתן להבין שאבא טוב נושא שישיות מים בלי קושי ואמא טובה מסירה כל כתם בעזרת אקונומיקה. ויטה קיירס שואלת: מתי יבינו הפרסומאים שהעולם זז
מנכ"ל קרדיט יוניון, חברת האשראי שברלד עמד בראש הקמפיין שלה, הצהיר כי "החברה מתנגדת לאלימות מכל סוג", והודיע כי הפרסומות בהשתתפות ברלד בהקפאה עד להודעה חדשה
הקהל זועם על משפחה מעורבת, למי איכפת? ולנטיין מדבר על נשים וגברים. מי אמר? על הפרסומות שהחליטו לא להתחשב במוסכמות חברתיות ועל האחת שהיה עדיף שתעשה את זה
החלטה פתאומית של מנכל המשרד דן הראל הביאה לעצירת ההליכים לתפקיד הרגיש - כך נודע לוואלה! ברנזה. ובתוך כך, שורת בכירים שהגישו מועמדותם תגיש תלונה למבקר המדינה
דובר עיריית רמת השרון גונן אליאסי נבחר לתפקיד דובר איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל וכן ישמש כסגן יו"ר האיגוד. את שני תפקידיו יבצע במקביל
למרות שמקאן מטפל בנתח קטן מתקציב חברת החשמל, בכיריה לא אהבו את התבטאותו של שילוח נגד תשדיר פרסום שלה, בה טען: "יפתח רון-טל, בתשדיר פתטי, חושב שהוא בצבא"
דממה, הלוגו על הבמה: שפ"מ, משווקת זמן הפרסום ב"קול ישראל", מעלה באמצעות משרד הפרסום Y&R ישראל קמפיין המציף את החשיבות הרבה שיש ללוגו מוזיקלי בפרסומות
הכוונה להחיל את ההגבלות של פרסום אלכוהול גם על האינטרנט מעלה שאלות על גבולות הפרסום ברשת. האם הקושי באכיפה יגרום למחוקק להתייחס אחרת?
הצחוק יפה לבריאות? גם הצ'ק: הקומיקאי ירון ברלד, מכוכבי "ארץ נהדרת" ו"בובה של לילה", יוביל קמפיין של חברת האשראי החוץ בנקאי "קרדיט יוניון"
מדובר בפרסומת שהביאה לתביעה מצד יוצרי הסרט. בחברה מסרו הבוקר לווואלה! ברנז'ה כי הם מביעים תקווה כי משה אדרי, בעל הזכויות על הסרט, יפתור את המחלוקות סביב שידורה
נתוני שפ"מ לשנת 2013 אשר הגיעו לידי וואלה! ברנז'ה מצביעים על משרדי הפרסום שהשקיעו ברדיו הכי הרבה כסף, ואת חמשת הלקוחות הגדולים ביותר של הרשת
אתר "מפיק" יוזם ועידה חדשה שפונה לאנשי ההפקות וקידום המכירות בישראל. את האירוע ינחה נדב בורנשטיין שגם ירצה בה לצד איתן שוורץ ויבין גיל מור
איגוד השיווק הישראלי בחר בעיתונאי בן כספית לאיש השיווק של ינואר 2014 על תרומתו למיצוב עיתון "סופהשבוע". כספית: "לפעמים, אפשר לבצע גם משימות בלתי אפשריות"
השניים טוענים כי לא אישרו את הפרסומת שמשדרת בימים אלה רשת המזון המהיר ועושה שימוש ביצירתם. במקדונלדס אומרים שקיבלו אישור מיונייטד, שם טוענים: "הזכויות הן שלנו"
אייטם של "ערב טוב עם גיא פינס" עימת את חברת "אל על" מול חברת "ליאם הפקות" בעקבות מקרה מביך, ובהתאמה גם את דוברי החברות רני רהב מול רני רהב
קמפיין של רשת מגה עשה שימוש באריזה גרפית זהה לזו של חדשות 10 עם רפרנס לתכנית היום שהיה. לוואלה! ברנזה נודע כי הקטע נערך לאחר התערבות היועצים המשפטיים של החברה