רוחות דרומיות ערות: דני לוי ידברר את "רדיו דרום"
לאור ההתקשרות החדשה, תייצג מעתה חטיבת גופי התקשורת של "דני לוי תקשורת" 4 תחנות רדיו סך הכל
לאור ההתקשרות החדשה, תייצג מעתה חטיבת גופי התקשורת של "דני לוי תקשורת" 4 תחנות רדיו סך הכל
בעקבות הוראת משרד התחבורה שלא להפלות נשים בכרזות על אוטובוסים של החברה בבירה, החליטו באגד שלא לפרסם גם גברים על הכרזות. אגד: "ייעודנו הסעת המונים ולא פרסומות"
המשפחות המופיעות בקמפיין הפרסומי של הממשלה בנושא יוקר המחייה, לאו דווקא רואות בעצמן כתומכות נתניהו. "אנחנו קבענו את המסרים - למשפחות היה חופש לתת מימד אישי"
בצל החשש מהתייקרויות נוספות במשק, משרד ראש הממשלה ישיק קמפיין שידגיש את הצעדים שנעשו לטובת הציבור. במרכז הקמפיין: הורים שמספרים כיצד ההטבות השפיעו על חייהם
ככל שתקציבי הפרסום מידלדלים והאינטרנט משתלט על מרכזה של זירת המדיה, נאלצים גופי התוכן לשתף פעולה. אילן שחורי מ-TASC: רק החזקים ישרדו, או שיהיה תהליך של קונסולידציה
במטרה לבחון את שיעורי הצפיה בערוצים שונים נוהגת חברת הלוויין להחשיך שידורי הערוץ לחלק מהצופים ולבדוק האם הם מתלוננים על כך
וואלה! עולה ל-49.2% חשיפה, בפער של 7% מהמקום השני. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, תפוז ונענע10. בגזרת הספורט: אתר ONE יורד אך מוביל
מנימוקי איגוד השיווק הישראלי: "מתחום קטן, אפור ומשעמם, הצליחה אפרימה להפוך את 'ניקול' למותג מצליח והובילה תהליך שיווקי שמגדיר מחדש את המושג מיתוג"
שתי עונותיה הקודמות של "TLV עושים את תל אביב" שברו שיאי צפייה, עם 7.1 מיליון הורדות ב-HOT VOD, וזכויות השידור שלה נמכרו לשש מדינות באירופה
ארז יחליף את עמית הירש שביקש לפרוש לאחר שנה בתפקיד. בתפקידו האחרון שימש כיועץ לסטארט-אפים ולפני כן שימש כסמנכ"ל הדיגיטל של משרד הפרסום אדלר-חומסקי
מרצ ביקשה לקנות שטח פרסום מגוגל במסגרת קמפיין שהיא מנהלת נגד חוק הרווחים הכלואים, אלא שגוגל סירבה בטענה כי מדובר ב"נושא רגיש"
עלייה קלה בחשיפה לאתרים הישראלים והבינלאומיים. אתר הלוחות "יד 2" בבעלות וואלה! מזנק ל-29.4%. בגזרה הכלכלית: כלכליסט מוביל, אך גלובס חוזר לגבור על דה מרקר במקום ה-2
אזולאי ישמש כסמנכ"ל הראשון של חברת הבוטיק מקבוצת גיתם. במקביל, מנכ"ל החברה רון בר-אל לוקח הפסקה של שנה מייעוץ אסטרטגי ונוסע לגרמניה ללימודים
אחרי שני גיליונות בלבד יופץ המגזין היוצא אחת לרבעון בשתי הרשתות "טיב טעם" ו- PM:AM. עד כה, הופץ המגזין ב"סטימצקי" בפריסה ארצית
הההכנסות מפרסום באולימפיאדת לונדון עד כה גבוהות מאלה שגרפה רשות השידור מאולימפיאדת בייג'ין ב-2008. עם זאת, המפרסמים הגדולים נותרו מאחור
לקראת הצעת חוק להסדרת התחום, נערך דיון בוועדת הכלכלה ונמצא שהתחום - למרות ההמלצות - הוזנח. ח"כ יוליה שמאלוב-ברקוביץ': "במשרד פרסום אמרו לי: תיזהרי, נחסל אותך"