תקציב הפרסום של יורוקום שיווק עבר למקאן
על פי הערכות בשוק, היקף תקציב הפרסום של יורוקום שיווק במהלך 2007 יעמוד על 1.5 מיליון דולר
על פי הערכות בשוק, היקף תקציב הפרסום של יורוקום שיווק במהלך 2007 יעמוד על 1.5 מיליון דולר
למשרדים נמסר כי התקציב צפוי לגדול משמעותית בשנתיים הקרובות - לקראת חגיגות המאה בעיר
תקציב הפרסום של החברה, מקבוצת מי עדן, מוערך בכ-1.5 מיליון שקל
הרחבת המותג תלווה בקמפיין הכולל מודעות בעיתונות ופרסום בנקודות המכירה בהיקף של 600 אלף שקל
מנכ"ל מפעל הפיס: "סך כל ההכנסות לשנת 2006 עשוי להסתכם ב-3.5 מיליארד שקל"
זאת בשל ניסיון מצד חלק ממשרדי הפרסום וחברות המדיה להפסיק את הצגת הפירוט החשבוני ולהציג בפני המפרסמים סכום גלובלי
רגע לפני השטיח האדום באולם קודאק, במאי "אדמה משוגעת" דרור שאול מביים פרסומת לזוגלובק. הקונספט: נקניק מוסיף המון
במסגרת מסע הפרסום, החברה תזמין את המתעניינים להגיע ולהתנסות בנסיעה ברכב יחד עם ילדיהם
הקמפיין, שיקדם את סדרת המארזים של החברה, יעלה בערוצים המסחריים באמצעות באומן-בר-ריבנאי
המפרסמות הבולטות בספטמבר היו שטראוס-עלית (2.1 מיליון דולר) ואחריה שופרסל. משרד הפרסום המוביל - באומן-בר-ריבנאי
הפעילות, בהשקעה של כ-200 אלף שקל, כוללת, מודעות עיתונות, פעילות אינטרנט, STREET TV וקד"מ בפאבים ברחבי הארץ
הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום "וילנאי", בהשקעה כוללת של מיליון שקל
הקמפיין יקדם מבצע משותף עם HP ויעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור, אבנון, עמיחי Y&R
הקמפיין, בהיקף של מיליון דולר יעלה באצעות שרד הפרסום "ענבר, מרחב, שקד"
יובל ארד מבעלי הקבוצה אמר כי בהערכות השווי התגלו פערים שאינם ניתנים לגישור
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון בהשקעה של 1.2 מיליון שקל
רוב תקציב הפרסום - כ-3 מיליון דולר יוקדש ללי קופר. רשת חנויות בלו בירד תקבל תקציב של 1.3 מיליון דולר
הקמפיין, מבית היוצר של מקאן אריקסון, יעלה ביום חמישי בהשקעה של חצי מיליון דולר
הקמפיין שהופק באמצעות משרד הפרסום GPS מורכב ממודעות פרסום המציגות שמות של מאות מלקוחות החברה
תשקיע 250 אלף שקל בחסות ובקמפיין "קולקציית הגבינות של טרה" שיעלה באמצעות משרד הפרסום JWT
יוצאת בקמפיין, בהשראת עולם הדייטים, מציג 8 דוגמניות ודוגמנים אשר יציעו עצמם לדייט לציבור הרחב
הקמפיין כולל שילוט חוצות, מודעות בעיתונות הכתובה ודיוור למועדון הלקוחות באמצעות משרד הפרסום אופטימום
על פי בדיקה של סוכנות לוק, הטאלנטים והדוגמנים של החברה מובילים 40% מהקמפיינים בתחום האופנה בישראל
הדובר של ועדת וינוגרד ייעץ לצבא במהלך המלחמה. מקורבים: שרף סיפק עצות ליחידה צבאית באירוע חד פעמי וללא תשלום
הקמפיין שהופק ע"י משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין, יעלה למשך 3 שבועות, בערוצים המסחריים
חברת האופנה יוצאת בקמפיין בקירות הפרסום של נור סטאר מדיה בנתיבי איילון בהשקעה של 2 מיליון שקל למשך שלושה חודשים
יוצאת בקמפיין לסדרת פסטה סופר הפרימיום בכיכובה של הדוגמנית שרון גניש אשר עונדת "תכשיטי פסטה"
הקמפיין, בהיקף של 200 אלף דולר יעלה ביום ראשון באמצעות משרד פרסום פוגל אוגלבי
מדובר בקמפיין של מגדל שיעלה בסוכות בעיתונות החרדית. אתמול הכחישה החברה כי שילמה לעיתונאים
הקמפיין שיעלה בתחילת אוקטובר, יכלול פרסום בעיתונות, רדיו ומסכי street tv במשך ארבעה חודשים
פוקס ישראל השקיעה 50 אלף דולר והזכיין המקומי השקיעה 150 אלף דולר בחסות
הקמפיין, בכיכובה של הדוגמנית הברזילאית דניאלה פריטס יעלה בסוף החודש למשך כחודשיים באמצעות גלר נסיס
הנהלת האיגוד עורכת גישושים ראשונים עם מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק כדי לבדוק מי מעוניין בתפקיד