קשת בפיילוט מסחרי: ערב דרמה בשבוע עם 2 פרסומות זהב בלבד
מדובר במהלך מסחרי ניסיוני במסגרתו קשת מציעה למותגים המובילים במשק "ערב דרמה בשבוע"; בערב השידור השבועי ישובצו 2 ברייקים זהב שיוקדשו למותג אחד בלבד ש'יקח חסות' על הדרמה המשודרת
מדובר במהלך מסחרי ניסיוני במסגרתו קשת מציעה למותגים המובילים במשק "ערב דרמה בשבוע"; בערב השידור השבועי ישובצו 2 ברייקים זהב שיוקדשו למותג אחד בלבד ש'יקח חסות' על הדרמה המשודרת
ידיעות בשפל וישראל היום מאבד היתרון בסופי השבוע - בזמן שמעריב והארץ עולים | וכשברקע תוכנית קרעי לסגירת התאגיד, תחנות הרדיו של כאן ממשיכות להוביל - אל מול גלצ וגלגלצ שמאבדות עוד ועוד מאזינים. ברדיו 103 ממשיכים ליישר קו עם התחנות הארציות | לנתונים המלאים