ניב חורש וזיו קורן מונו למנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG
המינוי: לאחר כשנתיים וחצי שנים בהן שימשו כמשנים למנכ"ל במשרד. משה ראובני ואודי פרידן האריכו ב-5 שנים את החוזה שלהם מול IPG וישמשו כיו"ר פעילים
המינוי: לאחר כשנתיים וחצי שנים בהן שימשו כמשנים למנכ"ל במשרד. משה ראובני ואודי פרידן האריכו ב-5 שנים את החוזה שלהם מול IPG וישמשו כיו"ר פעילים
קלנר ישמש כמנהל הפיתוח של כלל פעילויות הקבוצה ביניהן פרסום, רכש מדיה, דיגיטל וקד"ם, ויהיה כפוף ישירות ליו"ר הקבוצה יורם באומן
תחנות גל"צ הן המואזנות ביותר בישראל עם היקף חשיפה שנתי של 41.3% - ועם גלגלצ בראש. רשת ב' בולמת את מגמת הירידה ורושמת נתון חציוני של 25.6%. באזוריות: אקו 99FM מזנקת
אחרי הזינוק בחציון הראשון, ידיעות סוגר שנה עם 37.4%. עם זאת, החשיפה לישראל היום ממשיכה לעלות גם בחציון השני של 2012 - ומגיעה לשיא של 39.9%. מעריב - בצניחה
דלת מסתובבת בבטר פלייס: שירי קריספין, אשר פינתה את מקומה לכתבת התחבורה של ערוץ 2 למשך שלושה חודשים, תשוב לדברר את החברה תחת ההנהלה החדשה
מקאן אריקסון ממשיך להוביל את טבלת משרדי הפרסום, אך חווה השנה ירידה משמעותית בהוצאה - זאת בשל השפעת המחאה החברתית מ-2011. שטראוס ממשיכה להיות המפרסמת הגדולה במשק
אחרי וואלה! מופיע ברשימה ynet, ואחריהם - מאקו, תפוז ונענע10 בפער גדול. וגם, נתון שיעניין את המפרסמים: 2.6 מיליון מהגולשים הצהירו כי הם קוראים עיתונים לעיתים נדירות
איגוד השיווק הישראלי בחר במנכ"ל חברת סודה סטרים העולמית, כאיש השיווק של השנה "בזכות הפיכת סודה סטרים לאחת מהחברות הישראליות הצומחות בעולם"
מעריב ישיק בסוף השבוע קמפיין פרסומי בעלות מיליוני שקלים תחת מיתוג כל מוספי העיתון ומגזין את של הקבוצה כ"חבילה לכל המשפחה
היחלשות משמעותית בחשיפה לאתרי האינטרנט המובילים בישראל בחודש החולף. בגזרת הספורט מתרחב הפער וההובלה ניתנת שוב ל-ONE עם 11.9%
שמח בביצת האופנה: לכתבת מדור משטרת האופנה הפופולארי של GOstyle מונתה דנה פרימן - יחצנית בעצמה, והקולגות זועמות. GOstyle: המדור עובר עריכה מוקפדת"
עוגת הפרסום בשנה החולפת עמדה על 3,492 מיליארד ש' לעומת 3,762 מיליארד ב-2011; למרות ש-42% מתקציבי הפרסום מופנים אליה והרייטינג עלה, ההכנסות מפרסום בטלוויזיה קטנו
תוך שנה עלה מספר הגולשים מהטאבלט מנתון של 12% בסוף שנת 2011 ל-22% כעת. עוד עולה מהסקר כי הפעילות הנפוצה ביותר באינטרנט בישראל היא ברשתות החברתיות
החברה חשפה היום מהלך "שובר שוויון" בשוק הטלוויזיה, במסגרתו היא מציעה חבילה הכוללת את כל הערוצים, כולל פרימיום, במחיר קבוע מראש של 399 שקלים
חברת הפרסום של "קול ישראל" פותחת במהלך שיווקי בו תציע חבילת תשדירים תוך התחייבות להמשיך ולשדר את הקמפיין עד להשגת יעדיו
לפניה היו אלה כמה מהשמות החמים ביותר בהוליווד שכיכבו בפרסומת המחצית של הסופרבול. עכשיו, בר רפאלי היא זו שמצטרפת לשדרת הכוכבים הנחשקת. וואלה! סלבס מגה-טופמודל
חילופי הדברים בין דובר צה"ל לחמאס בזמן מבצע "עמוד ענן" נכנסו לרשימת "הסיפורים הטכנולוגיים הגדולים של השנה" של ה-CNN; "שימוש חסר תקדים במדיה חברתית"