מיה אבישי בוקובזה תשמש כדוברת דואר ישראל
דירקטוריון חברת הדואר אישר הבוקר את מינויה לתפקיד. אבישי כיהנה ב-4 השנים האחרונות כדוברת מנכ"ל משרד רה"מ, וכממונה על הדוברות בתחומים הכלכליים - חברתיים במשרד
דירקטוריון חברת הדואר אישר הבוקר את מינויה לתפקיד. אבישי כיהנה ב-4 השנים האחרונות כדוברת מנכ"ל משרד רה"מ, וכממונה על הדוברות בתחומים הכלכליים - חברתיים במשרד
חציית קווים נוספת: כתבת המשטרה לשעבר של ערוץ 10, שיר שגיא, מונתה לתפקיד הדוברת של ראש מפלגת הבית היהודי-מפד"ל - כך נודע לוואלה! ברנז'ה
בר-זהר, לשעבר הכתבת הפוליטית של הארץ וכתבת המדיה של דה מרקר, הצטרפה למשרד ייעוץ התקשורת שיציין השנה עשור להיווסדו. במקביל, יתבצע במשרד סבב מינויים
לדברי התובעים, "נינט טייב נבחרה להוביל את הקמפיין בהמלצת משרד זרמון ובתיווכו הבלעדי, משרד זרמון הוא שפעל ליצור את ההסכם בין דלתא ונינט"
אוריאל לין: "בקמפיין הטלוויזיוני לאכיפת חוקי העבודה מוצג המגזר העסקי כציבור של עבריינים בכוח. הסגנון הוא אלים ותוקפני". משרד התמ"ת: "מי שחש עצמו נפגע, אנו מצרים"
וואלה! זוכה ל-48.3% חשיפה. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, תפוז ונענע10. בניגוד לסקר TIM, אתר NRG של מעריב דווקא עולה ברמת החשיפה
גדעון מאיר, המשנה למנכ"ל משרד החוץ, מרוצה ממאמצי ההסברה הישראלית: "ראינו שהתקשורת הזרה הייתה יחסית מאוזנת בדיווחיה". ואיך נערכים במשרד ההסברה, דו"צ, לע"מ והמשטרה?
אתרי טכנולוגיה בעולם מצביעים על פעילותה ההסברתית של ישראל במדיה החברתית מאז תחילת המבצע הצבאי בעזה
ענף הפרסום המקומי חווה שנה קשה. משרדי הפרסום הבינוניים, שמצבם הוא הפגיע ביותר, מקיימים מאחורי הקלעים שיחות רבות הבוחנות מיזוגים, שיתופי-פעולה ורכישות
גם זו דרך להביא מפרסמים: קול ישראל יוצא בקמפיין שמטרתו שכנוע המפרסמים לנצל את יתרת הפרסום שלהם לשנת 2012. על תקן הפרזנטור: סקסולוג
וואלה! נמצא בנתון השיא של חצי השנה האחרונה. בגזרת הכלכלה: "גלובס" ו"דה מרקר" בירידה. וגם, על רקע המשבר במעריב, NRG מציג היחלשות משמעותית ונתון שפל של חצי שנה
"תברח למציאות", הקמפיין של משרד הפרסום Y&R ישראל עבור רשת ב' ושפ"מ, אשר הציג את הסיפורים החדשותיים העכשוויים, נכנס למגזין הפרסום המודפס הנחשב בעולם