עצומה: לפתוח את שידורי ה-VOD גם ביום כיפור
"יש אנשים שמעוניינים להמשיך בחיים נורמליים גם בכיפור - כחלק מהכפייה הדתית נמנעים תכנים שמשלמים עליהם". כ-7,400 חתמו על העצומה, כ-1,300 שיתופים בפייסבוק
"יש אנשים שמעוניינים להמשיך בחיים נורמליים גם בכיפור - כחלק מהכפייה הדתית נמנעים תכנים שמשלמים עליהם". כ-7,400 חתמו על העצומה, כ-1,300 שיתופים בפייסבוק
וואלה! זוכה ל-48.4% חשיפה, בפער של 7% לערך מהמקום השני. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, נענע10 ותפוז. בגזרת הכלכלה: "דה מרקר" מוביל, ובתוך כך סוגר את העשירייה הפותחת
מצד אחד, פרזנטור מוכר ותסריט משעשע יוצרים זכירות ואהדה לפרסומת. מצד שני, יכול להיות שהצרכן זוכר את הבדיחה אבל לא יודע בכלל על מה המפרסם מדבר
איגוד השיווק הישראלי: "הבחירה בבירנבאום נעשתה בזכות המהפך שהובילה החברה, שבמרכזו שינוי התפיסה הצרכנית בתעשיית המשקאות הקלים העולמית"
האתר הישראלי השני ברשימה ynet חווה ירידה מנתון של 59% ביולי ל-56.8%. בגזרת אתרי הכלכלה: דה מרקר חוזר להוביל על גלובס; נמשכת ההיחלשות של אתרי זכייניות הטלוויזיה
גרנות, לשעבר עיתונאי ב"כלכליסט", יטפל בקמפיין לרחוב שמטרתו להחזיר את שינקין לימיו הגדולים בתקופת שנות השמונים והתשעים ולהפוך אותו ל"שדרת קניות"
שקד אמור היה להפוך לשותף שווה במשרד. שקד: "בימים שבהם חלה שחיקה באפקטיביות של משרדי הפרסום, אני מרגיש שהגיע הזמן להמציא חיה חדשה"
ערוץ הבריאות מבית "ענני תקשורת" יעבור מתיחת פנים. כחלק מהמיתוג, הערוץ ייקרא "בריאות", וישיק אריזה שכוללת מוצרי ויז, סדרת מעברונים שונים ופרומואים חדשים