אחרי החרם ההדדי - ערוץ 10 ומקאן אריקסון הגיעו להבנות
מקאן סירבו לרכוש דקות פרסום בערוץ בימים של משחקי היורו; ב-10 החליטו להגיב ולא לאפשר לחברה לפרסם בזמן תוכניות הדגל - הלחץ עבד
מקאן סירבו לרכוש דקות פרסום בערוץ בימים של משחקי היורו; ב-10 החליטו להגיב ולא לאפשר לחברה לפרסם בזמן תוכניות הדגל - הלחץ עבד
בזניט אופטימדיה צופים כי היקף הפרסום העולמי במודעות תצוגה במדיה חברתית יגיע ב-2014 לכ-9 מיליארד דולר. היקף הפרסום המקוון יגיע באותה שנה בעולם לכ-120 מיליארד דולר
לרגל פתיחת ועידת ריו + 20 של האו?ם בברזיל רכש המשרד לאיכות הסביבה ספוטים ברשת הבינלאומית: תחזיות מזג האוויר יוקדמו בתשדיר חסות שמציג את ?ישראל הירוקה" למשך שבועיים
המנכ"ל, אדם אבנון, מסר: "אין מדובר בשינוי סמנטי בלבד, אלא בנדבך חשוב בתהליך ההתחדשות שעובר המשרד"
המשרד להגנת הסביבה ותחנת הרדיו אקו 99 FM יוצאים במסע פרסום לקידום הנסיעה המשותפת (קארפ?ול). על הפרק: פעילות ברשתות חברתיות ובאתרי האינטרנט של המשרד ושל התחנה
משחקי היורו מעוררים סערה בענף: צ'רלטון צפויה לסיים את הטורניר ברווח ומאיימת לתבוע את ועדת המדרוג בטענה לפרסום נתוני צפייה מעוותים. כעת, גם הרשות השנייה נכנסת למגרש
גולן משמש בשלוש השנים האחרונות סמנכ''ל וראש מחלקת יחסי הציבור בחברת הייעוץ' שלאחרונה נכנסה כשותפה הישראלית בתאגיד יחסי הציבור הבינלאומי WORLDCOM
וואלה! זוכה ל-48% חשיפה. אחריו ברשימה: ynet, מאקו, נענע10 ותפוז. לעשרת הגדולים נכנס החודש אתר fxp שזו המדידה הראשונה שלו עם 16% חשיפה
על פי דו"ח הבידור והמדיה השנתי של פירמת ראיית החשבון הבינלאומית, שוק הפרסום בישראל צפוי לחזור לצמיחה לאחר הירידות בשנים שלאחר המשבר הכלכלי והשפעת המחאה החברתית
אחרי הירידה שחוו באפריל, אתרי החדשות הישראליים מציגים עליה, כמו גם אתרי הספורט. וגם, הפתעה בגזרת הצפייה בטלוויזיה באינטרנט: "הישרדות VIP" מובילה על "ארץ נהדרת"
פרטנר הודיעה כי תתמודד על זכות להיות המתחרה השלישית בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית בעקבות הודעת משרד התקשורת בנושא. "מברכים על היוזמה, בכוונתנו להתמודד"
כך קובע סקר שנעשה בארה"ב. לטענת מנהלת מחלקת המחקר בערוץ 10, גם בישראל "קצב הגידול בחשיפה לאינטרנט מתמתן, והוא כבר לא בא על חשבון הטלוויזיה"
העיתון פותח חזית חדשה מול שאר העיתונים ומכוון לזירה המקומית: תחת המותג "רק היום" יציע למפרסמים פרסום לפי אזורים גאוגרפיים, בדומה לאלה שמציעות רשתות המקומונים
הערוץ הערבי "הלא טי.וי" עלה אתמול לאוויר: פרסומת למסטיק באמצעות משרד הפרסום "מגזרים" פתחה את מקבץ הפרסומות הראשון
במשרדי הפרסום טענו כי המחירים שדרשה החברה גבוהים מדי וכי אלי עזור פונה מעל ראשם ללקוחות. נתוני הצפייה ביורו עד כה נמוכים מאלה של יורו 2008
תורג'מן יכנס לתפקיד החל מיוני 2012 ויחליף את שגיא סטוניס המנכ"ל הפורש. בעברו שימש תורג'מן כמנהל הפיתוח העסקי של yes והוביל את פעילות האינטרנט של החברה
קודם לבחירתה, שימשה שיחור-אהרונסון בין היתר ככתבת תיירות, תעופה ומשפט במעריב, ככתבת בכנסת של סוכנות עתי"ם ובתפקידים שונים בערוץ 2