אין פרסום - אין אזכור: כך נלחמים בשעת מלחמה אנשי ערוץ 14 במד"א
בימים האחרונים מחרימים בכלל דיווחי הערוץ את ארגון מד"א, ומאזכרים רק את "המתחרה" איחוד הצלה. הסיבה, כך נודע לוואלה! ברנז'ה, נעוצה במו"מ כספי בין הערוץ לבין מד"א, סביב קמפיין שעלה באחרונה
בימים האחרונים מחרימים בכלל דיווחי הערוץ את ארגון מד"א, ומאזכרים רק את "המתחרה" איחוד הצלה. הסיבה, כך נודע לוואלה! ברנז'ה, נעוצה במו"מ כספי בין הערוץ לבין מד"א, סביב קמפיין שעלה באחרונה
המהלך מוצף בימים אלו בכל ערוצי השיווק והפרסום של קבוצת וואלה ומתרכז למתחם תוכן עשיר עם סיפורים על היוזמות האזרחיות המרגשות שמציפות את המדינה
הערוצים המסחריים ספגו בשבועיים הראשונים למלחמה הפסדים של עשרות מיליוני שקלים, כך לפי יפעת בקרת פרסום. ב"צוק איתן" אישרה הרשות השנייה פיצויים לזכייניות בתום המבצע, אך כעת לא ברור אם בכלל מתקיים דיון בנושא
תמונת המצב התקשורתית כרגע היא התינוקות שלנו אל מול הסבל שלהם 50|50 - זה חייב להשתנות. החומרים הזוועתיים מהטבח צריכים להופיע על כל שערי העיתונים הגדולים בכל מדינה באירופה. בנוסף, נדרשות כמה פעולות מיידיות. מומחה הסברה מסביר
בדומה ליוזמות לאספקת ציוד, ביגוד ומזון לחייליים ולמפונים, רשימה לא קצרה של אזרחים הקימו "מפעלי הסברה פרטיים" לתקשורת הבינ"ל. שיחה עם כמה מהם מעלה הסכמה מקיר לקיר: אף פעם לא סיקרו את ישראל בהיקף הזה, ומשרד ההסברה לא קיים