איש השיווק של דצמבר - רענן סעד
המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל שיווק של חברת איי.די.איי חברה לביטוח נבחר בשל שינוי האסטרטגיה של 9,000,000
המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל שיווק של חברת איי.די.איי חברה לביטוח נבחר בשל שינוי האסטרטגיה של 9,000,000
מודי כידון, מבעלי גיתם BBDO: "המפרסמים יזרימו 30 מיליון שקל על זמן אוויר מראש. אם במדינת ישראל יישאר ערוץ מסחרי אחד, הם יהיו בין הנפגעים המרכזיים"
המחאה הציבורית ברשת שוב הוכיחה את עוצמתה לאחר שבנק לאומי הודיע אתמול כי יקפיא את תחרות העמותות שיזם. בכיר בענף השיווק: "מדובר בפיאסקו מטורף"
אחרי תשע שנים של פעילות משוטפת הודיע מנכ"ל סלקום ניר שטרן על הפסקת ההתקשרות עם חברת הפרסום מקאן אריקסון בתחילת 2012. מקאן אריקסון טיפלה בחצי תקציב הפרסום של סלקום