אסתי גינזבורג מוחלפת
אחרי שנתיים בלבד "פוקס" אומרת ביוש לפרזנטורית הנוכחית ומחתימה את בר רפאלי לשלוש שנים, מהן תרוויח קרוב למיליון דולר
אחרי שנתיים בלבד "פוקס" אומרת ביוש לפרזנטורית הנוכחית ומחתימה את בר רפאלי לשלוש שנים, מהן תרוויח קרוב למיליון דולר
סלקום פותחת בקמפיין מוסיקה-תרבות בעלות של 17 מיליון שקל. הקמפיין יימשך כחודשיים ובמהלכו יתקיימו 30 מופעים
ערוץ 10 צפוי להרוויח כ-8 מיליון שקל מפרסומות וחסויות שישודרו במהלך משחקי הפיינל פור. במהלך כל משחק ישודרו כ-48 פרסומות
קמפיין הדממת האינטרנט למען החיילים החטופים זכה בפרס הזהב בתחרות הפרסום הבינלאומית קליאו הזהב. ערן גפן, מנכ"ל Y&R אינטראקטיב: "כל עוד עושים טוב כל המניעים כשרים"
הצהובים נפרדים מ"שטראוס-עלית", והחל מיולי 2008 יהנו מתמיכת הספונסר החדש למשך 5 השנים הקרובות. אחרי 40 שנים, תתחילו להתרגל
הקמפיין בעלות של חצי מיליון דולר יעלה באמצעות מקאן אריקסון, ויקדם את השימוש במערכת אמדאוס החדשה להזמנת כרטיסים
הקטגוריה המובילה לפרסום בחודש מארס היא רשתות השיווק: סופרפארם המובילה בקטגוריה עם 5.7 מליון דולר. במקום השני מגה בעיר
החברה העולמית העבירה את תקציב הפרסום של המדפסות ל-BBDO. לא ברור אם גם בישראל יעבור תקציב הפרסום ידיים
גם ברבעון הראשון של 2008 מוביל ארקדי גאידמק בכותרות העיתונים. בנק הפועלים עם שוויון בין הכותרות החיוביות לשליליות
הראיון שנתן רפי גינת לליידי גלובס לא עבר לו בשקט. עכשיו אורן פרנק מגיש נגדו תביעת דיבה על סך מליון שקל ותובע התנצלות
בזק נפרדת מיהושע TBWA: מעבירה את הטיפול בתקציב החברה לאדלר חומסקי. ב-2007 עמדהתקציב על כ-8 מיליון דולר
חברת התקליטים מתחילה בשיתוף פעולה עם הרשת לממכר קוראסון שקדים טעים במיוחד ותציע את מיטב מרכולתה בסניפי הרשת. השוס הראשון: הדיסק של יעל נעים, שבוע לפני הגעתו לחנויות
איגוד המפרסמים הודיע היום על מיתוגו מחדש . משנה את שמו לאיגוד השיווק הישראלי, שמאגד כ-200 חברות וארגונים שונים במשק