קמפיין פרו בונו חדש יחשוף את מצבם של בעלי המוגבלויות בישראל
קמפיין חדש של קרן רודרמן ועמותת "בזכות", ובהשתתפות קרן מור והשף חיים כהן, יציג את משמעות הפגיעה בזכויות האדם של אנשים הנמצאים במוסדות סגורים
קמפיין חדש של קרן רודרמן ועמותת "בזכות", ובהשתתפות קרן מור והשף חיים כהן, יציג את משמעות הפגיעה בזכויות האדם של אנשים הנמצאים במוסדות סגורים
הדרת נשים: הדור הבא - פרסומת של חברת פסיכומטרי "העזה" לעשות שימוש בדמות של חייזר. חברת האוטובוסים בחרה לפסול את השימוש בדמותו של החוצן ברחבי הבירה מחשש לזעם חרדי
יועצי תקשורת? בתגובה לבירור משפטי שנערך לקראת הבחירות לרשויות המקומיות, קבע מבקר המדינה כי הפרקטיקה הנפוצה של תשלום שכר לפי "הצלחה" הוא פסול ואיננו מקובל
שבעה משרדי פרסום מובילים יתמודדו השנה על תואר המהלך הפרסומי של 2013 ברדיו בתחרות מיוחדת שתקיים שפ"מ
המיזם של בית ספר סמי עופר לתקשורת בבינתחומי: אינדקס לסטודנטים בו למעלה מ-150 ראיונות הסברתיים מצולמים עם בעלי תפקידים שונים בתעשייה כגון אילנה דיין, אודי סגל ועוד
איך לא חשבו על זה קודם: ערוץ אגו מבית "ענני תקשורת" ו"פלייבוי" שהושק השנה בישראל, יוצאים לשיתוף פעולה ארוך טווח. על הפרק: תכנים של פלייבוי על המסך ואירועי יח"צ
איגוד השיווק: "פייגלין נבחר בזכות יזום סדרת ה Supernatural-והצלחה במיצוב אבן קיסר כמותג יוקרתי בארץ ובעולם"
פרסום ראשון: לוואלה! ברנזה נודע כי הבוקר הודיעה הנהלת ביהס לפרסום לתלמידים כי אין ביכולתה להמשיך ולספק את השירותים הנדרשים. אחת הסטודנטיות: "אנחנו חסרי אונים"
אחרי עונה לא פשוטה על הדשא וגם מבחינה תקציבית, החליטה הנהלת הפועל תל אביב ללכת על מהלך שיווקי שמטרתו לחזק את אנשי הקהילה העסקית והתקשורתית שמסביב למועדון
במכתב אשר הגיע לידי וואלה! ברנזה, כותבים תנצ בדימוס עדי גונן, ניצב-משנה בדימוס עוזי סנדורי ותנצ בדימוס ניצה פרידמן לעורך ynet: פרטוק מנצל את במתכם להשמצות"
אחרי וואלה! ברשימה מופיעים ynet, מאקו, תפוז ונענע10. מגמת העלייה של הארץ מהחודש שעבר נבלמה והפער בינו לבין nrg מתרחב. בווידאו: אחרי וואלה!, מאקו עוקף את ynet
באיגוד חברות הפרסום ואיגוד השיווק הישראלי החליטו להעניק לאדלר את הפרס על תרומתו לענף הפרסום, לאורך ארבעה עשורים
בעברו ניהל לוי למעלה מ-7 שנים את הפקות שידורי הטלוויזיה של ערוץ 1 וכן שימש מאוחר יותר כעורך ומגיש של יומן חדשות הבוקר ברדיו גלי ישראל
בקרב משרדי הפרסום בולטים בתחרות הנערכת בישראל זו השנה ה-13: מקאן אריקסון, אדלר חומסקי, גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי ויהושע TBWA ועוד
הפרסומת בה מוצג תינוק כאובייקט מיני נחשק מפוצץ בקרם, גררה תגובות נזעמות ועוררה סערה. היום החליטה הרשות השנייה להורות לערוצים 2 ו-10 לא לשדרה
פרסומת למותג ציריוס המציגה משפחה מעורבת עם אב אפרו-אמריקאי ואם לבנה, גררה מבול של תגובות גזעניות. החברה בתגובה: אנו חוגגים את כל סוגי המשפחות