המחאה נעצרה בבני ברק: הפרסום במגזר החרדי צמח ב-11% ב-2011
זאת לעומת ירידה של 4.5% בפרסום בכלל האוכלוסייה. חלק מהזינוק מוסבר במלחמת שיווק בין שטראוס לתנובה. חברת המזון היחידה שהפחיתה את היקף הפרסום גם במגזר החרדי היא אסם
זאת לעומת ירידה של 4.5% בפרסום בכלל האוכלוסייה. חלק מהזינוק מוסבר במלחמת שיווק בין שטראוס לתנובה. חברת המזון היחידה שהפחיתה את היקף הפרסום גם במגזר החרדי היא אסם
מדו"ח של חברת זניט מדיה עולה כי הצטמצמות שוק הפרסום בישראל החלה כבר בפברואר 2011. התחזיות לשנה הקרובה אינן אופטימיות: "גם 2012 צפויה להיות מאתגרת". תמונת מצב עגומה
על פי החוק חל איסור לפרסם משקאות אלכוהוליים בשלטי החוצות ובאוטובוסים באופן גורף והפרסומות בשאר המדיות יוגבלו משמעותית. ח"כ דנון: "החוק יתרום לחוסנה של מדינת ישראל"
לא כל החברות בישראל חוששות מחצי הביקורת של גולשי האינטרנט. רבות מהן מבינות כי אחד מתפקידיו של מותג הוא לספק שירות, ורואות ברשתות החברתיות אמצעי נוסף לתת ערך ללקוח
יו"ר איגוד המפרסמים הצטרף לקריאת יו"ר איגוד השיווק באשר לרפורמות הנדרשות בתחום. עוד בכנס השיווק: עצומה למען הצלת ערוץ 10
אחרי המחאה החברתית וההאטה הכלכלית, מפרסמים רבים הודיעו באחרונה על עזיבת משרדי פרסום והוצאת תקציבים למכרזים. איל חומסקי: "שליש ממשרדי הפרסום בישראל בסכנה קיומית"
לראשונה מזה תשע שנים נרשמה ירידה גם בהיקף הפרסום באינטרנט; ענף העיתונות רושם ירידה מתונה יחסית; המרוויחות הגדולות: תחנות הרדיו עם גידול של 9%
יותר צופים מבעבר צורכים כיום תוכני וידאו באינטרנט. צופים אלה אינם נספרים במדידות הרייטינג הקובעות את מחירי הפרסום, בין היתר בגלל עלות המדידה
למרות טענות על חוסר שקיפות ומתן הנחות מפליגות למפרסמים, שהולידו תביעה על סך 100 אלף שקלים, הוחלט ברשות השידור לשתף פעולה עם שירות הפרסום הממשלתי