סלקום תצמצם ההשקעה בפרסום בכ-20 מ' ש'
תשקיע 10 מיליון שקל במופע הקיץ של ריטה. בחברה בוחנים השקעה מאסיווית יותר בפרסום באינטרנט על חשבון פרסום בטלוויזיה
תשקיע 10 מיליון שקל במופע הקיץ של ריטה. בחברה בוחנים השקעה מאסיווית יותר בפרסום באינטרנט על חשבון פרסום בטלוויזיה
חברת 'יפעת' בדקה מיהן חברות האופנה המובילות באזכורים בעיתונים היומיים. השלישייה המובילה היא פוקס, קסטרו ובגיר
בוועדה למדרוג מצפים לתיקון תקלה במחשבי קשת שמונעת העברת נתונים על תוכניותיה ששודרו אמש. עד אז מתעכב הרייטינג הכללי
בזכיינית עומלים בימים אלו על סדרת ספיישלים שתקים לתחייה את מיטב השעשועונים מאז קום המדינה. מפיקים: "מעגלות" של חיים מנור
13 סרטים קצרים שיוקרנו השנה ביום הזיכרון בערוץ 2, הם חלק מפרוייקט מתמשך של הזכיינית להנצחת הנופלים
על שדרי גל"צ בפראג נאסר להעביר את המשחק לאחר תלונות על הפרת זכויות מצד קולי"ש. לבסוף הוא שודר מהארץ בסיוע יוצא התחנה
המאסטרו הבריז, שעתיים לפני שידור חי בערוץ 2, מספיישל "יומטוב" בו היה אמור ליטול חלק
HOT מציעה חבילה העומדת על 492 ש', אך עדיין אין הכרעה. מסתמן: הוועדה לא תמליץ על פרסומות בכבלים ולווין או הטבות לזכייניות
יום לפני המשחקים הצליחה התחנה לגייס ספונסרים שיאפשרו שידורם בתחנה, החברות יוניטל ושלמה SIXT ישלמו כ-60 אלף ש' כל אחת
בקמפיין למשאף התורם להפסקת העישון, יושקעו 100 אלף ד'. במקביל מעלה רדיו קול חי תוכנית ריאלטי המלווה נגמלים מעישון
8,000 האוהדים שיוצאים לפראג לקראת הפיינל פור, יזכו בטרמינל 3 להתייחסות מצד ג'יימס ריצ'ארדסון, אלשרד וסלקום
לבטים בניסוח המכרז לרדיו שישדר לאוכ' שלא כולה דתית: האם אחד התנאים, יהיה איסור שידור בשבת. חנוך דאום מונה ליועץ
בראשון תעלה ב-MTV אירופה העונה השנייה של Switched On - התוכנית הראשונה לערוץ, המופקת בידיים ישראליות - שמיים הפקות
מנכ"ל אסם לא רווה נחת מהביקורת על פרסומת "צ'יפסי". נציב תלונות הציבור ברשות השנייה: "הפרסומת מעוררת שאט נפש"
שלטונות מצרים מאשימים את חוסיין עבד אל-ע'ני בהפצת מידע כוזב בכוונה לפגוע בשמו של המשטר. העיתונאים המקומיים מוחים
ההחלטה העקרונית במשרד התקשורת דורשת את אישור השר. עד כה לא אושר הדבר כיוון שהשירות מחייב שימוש של yes בתשתית בזק
לאחר בדיקה שערכו ברשות השנייה, הגיעו למסקנה, שכוהנת הפנאי לא חרגה מכללי השידור בקידום דתי
תקבל כ-8,000 דולר על הקמפיין המיועד לנשים בנות 30 ויותר. בקמפיין יושקעו כ-150 אלף שקלים, בעיקר בעיתונות
מפיק: "אנחנו חוששים שרשת מנסה לייצר משבר על גבנו כדי לבקש הקלות מהרשות השנייה". רשת: "בעקבות החג נוצר עיכוב טכני"
קרלסברג משיקה אתר אינטרנט לחובבי הכדורגל, ומגבה מהלך זה בפרסום בטלוויזיה ובאינטרנט. בירה סטלה חוזרת בסרטון מקוצר
הדוגמנית הצעירה תהיה כתבת השטח החדשה של "ערב טוב עם גיא פינס". תצטרף עם שוב התוכנית מהפגרה
מאות אלפים בחרו לראות "האלופה" ו"אהבה קולומביאנית". במועצת הכבלים והלוויין בוחנים הגבלות לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל
יוסיף מדורים, טורים ומרענן גרפית את עמודי החדשות. אלי ציפורי מונה לעורך החדשות. גולן: מתאימים את העיתון לגולשי האינטרנט
הערוץ ישדר את העונה החמישית והאחרונה בסוף הקיץ, ולפני כן את ארבע העונות הקודמות בשידור חוזר. בעוד שנה תשודר הסדרה בקשת
התקציב יוכפל ביחס לשנה שעברה ויעמוד על כ-5 מיליון ש'. משקיעה במיתוג מחדש כ-5 מיליון ש' נוספים
איגוד המפרסמים אישר הקוד האתי שגובש ע"י מוטי שקלאר. איגוד חברות הפרסום יעשה זאת בשבוע הבא. הרשות תקיים הדרכה בנושא
מעלה את הקמפיין באמצעות אדלר חומסקי-ורשבסקי, בעלות מדווחת של כחצי מיליון דולר תחת הסיסמה "שוופס- הכל עניין של טעם"
ערוץ 9 מצטרף לקלחת הבוקר המתחממת והחל ממאי יעלה תוכנית חדשה. המנחה: אנסטסיה מיכאלי
תקציב הפרסום והקד"מ יעמוד השנה על מיליון ש'. כ-600 אלף ש' יופנו לאינטרנט לקמפיין הכולל משחק אינטראקטיבי
מירב פלדמן, 20, צפויה להחליף את צדקה בהנחייה בערוץ וגם בתפקיד ב"השמינייה"
המחוזי בחיפה דחה ניסיון להוציא צו מניעה לשידור כתבה על עוקץ של מיליוני ש', לכאורה. יוכפז: יש להזהיר את הציבור
תשקיע חצי מיליון ד' בקמפיין שפונה ללקוחות פרטיים ולמשפצים, באמצעות משרד סיגוואי & סיגוואי
דורשת מנציב תלונות הציבור ברשות השנייה להוריד פרסומת המציגה ילד כ'פלייבוי'. הפרסומת הספיקה לרדת בינתיים משידור
בתום ההתקשרות בין נועם אדרי לחינוכית מסתמן כי "תיק שיווק" לא תשוב. בינתיים הוא מפיק תכנית בריאות שתחליף את "ביקור בית"
הבנק הופך את החלוקה ביום העצמאות למסורת, והפעם יפיץ בעיתוני הסופ"ש דגלי שרשרת, בעלות מדווחת של 10 מיליון ש'
כחלק מהליך המיתוג השקיעה החינוכית, שקשייה הכלכליים אינם סוד, סכום ניכר ברכש שישודר בערוץ 23. ויגוצקי: התפנו משאבים
חמש קבוצות הגישו את הצעותיהן למכרז ערוץ הכנסת 99, שננעל היום. ההפתעה: החינוכית הצטרפה לקבוצת 10 ו-JCS
יו"ר איגוד העיתונאים, אריה שקד, אומר כי ישתמש בכל האמצעים להתנגד לפיטורי העובדים. לדבריו יש לפטר את המנהלים
ברביעי הבא, לאחר 13 שנה, יגדל מדור הספרים של עיתון הארץ ב-25%, יתווספו אליו כותבים חדשים וגם הגרפיקה תתרענן
לאחר שפרש מתוכנית המומחים של רשת, יגיש הדוקטור-יועץ תוכנית בזכיינית המקבילה עם נגיעות אקטואליות
העיתונאי מצטרף לקבוצת JCS כמנהל התוכניות והעורך בפועל המיוחל לערוץ 99. זאת לצד ישראל סגל ואלי דדון
ע"פ נתוני יפעת, שופרסל ביג הוא המותג המוביל, MY PLAYLIST הוא הקמפיין המוביל ומק'אן אריקסון (שוב) ראש דירוג המשרדים
ד"ר יוסף ברנר הגיש קובלנה פלילית לבימ"ש השלום בעקבות שידור כתבה ב"זה הזמן". לדבריו, הוא הוצג כ"שרלטן המנצל חולי סרטן"
המחוזי בת"א חייב את ידיעות אחרונות לחשוף תמלילי השיחות עם כתבת '7 לילות' בטענה כי אין הפרת חסיון. בעיתון שוקלים לערער
שנתיים וחצי אחרי המשבר חברת רמדיה חוזרת לשוק תחת בעלים חדשים שמצהירים: "הפסקנו לייבא את המוצרים מהומאנה"
פלפל מעלה 3 סרטוני פרסומת במסגרת הקמפיין עליו יקבל שכטר חצי מיליון ש'. פרבר תוביל את קמפיין זברה בעיתונות עבור 25 אלף ד'
העונה השנייה של תכנית הפאייטים מביאה עמה כוכבים חדשים, אך רבים מהרקדנים שבים לרחבה. בראשם: אנה ארונוב ואורון דהן
בערוץ הראשון החליטו להענות לבקשות הצופים ולשדר את התוכנית למרות שבהתאחדות הכדורגל שינו את שעות המשחקים מבלי לעדכן
בכיר: התקציב יעמוד על 20 מיליון ש' ולא יגדל לעומת השנה שעברה. גורם אחר: ישנה אפשרות לגידול של עד 25 מיליון ש'
הקמפיין לעידוד הגלישה באינטרנט במהירות 2.5 מגה ביט, עולה באמצעות משרד ראובני פרידן/IPG, רק בטלוויזיה