הפיטורים מגיעים לענף הפרסום
חמישה עובדים בזרמון גולדמן, ארבעה בראובני פרידן, אפס גיוסים במקאן אריקסון. פרידן: בתחילת 2009 המצב יתבהר
חמישה עובדים בזרמון גולדמן, ארבעה בראובני פרידן, אפס גיוסים במקאן אריקסון. פרידן: בתחילת 2009 המצב יתבהר
שליש מעובדי המשרד פוטרו. היתר יסונפו לגלר-נסיס. יאיר גלר: "זהו מהלך התייעלות, הן מבחינת עלויות השכירות והן מבחינת כוח האדם
הוצאה הריאלית לפרסום הרשתות עומדת על 4.4 מיליון דולר. סלקום הוא המותג המוביל עם הוצאה ריאלית של כ-1.8 מליון דולר
הפרסומאים פנו לממונה: ערוץ 10 ורשת מתאמים הורדת העמלות. ערוץ 10: "מוזר שמשרדי הפרסום, שאמורים להתחרות זה בזה, מתכנסים לישיבה"
עמלות הפרסום בטלוויזיה מגיעות במשרדי הפרסום הגדולים לכ-30%. במדיות אחרות כמו האינטרנט מדובר בעמלה אף גבוהה יותר
המעצב נוויל ברודי שינה את הלוגו של סלקום, החברה מוסיפה אל הסגול המיתולוגי גם ורוד זוהר, תכלת וצהוב
באיחור אלגנטי של שני עשורים ואחרי כמה התראות שווא על מו"מ בנושא, תגיע גאפ גם לישראל. עכשיו נשאר להם לשכנע שהם עדיין מגניבים
מקאן אריקסון ירכוש שטחי פרסום עבור הליכוד. המנכ"ל אילן שילוח: "לא אהיה הפרסומאי של ביבי"
המשרד מנסה למנוע את יציאתה של חברת החשמל למכרז על תקציב פרסום. הסכום בו נקבה החברה במשרד: שבעה מיליון דולר
צו המניעה יפקע תוך 30 יום אם בראובני פרידן יחליטו להתמהמה עם הליך מנוי הבורר ותוך 90 יום אם לא יינתן עד אז פסק הבורר
גורמים בענף: אגד פנתה למספר משרדי פרסום שיכינו עצמם למכרז בחודשים הקרובים
מיקי בוגנים ממשיך עם רשת מחסני תאורה לקמפיין נוסף והפעם: שישה סרטוני פספוסים אותנטיים מצילומי הקמפיין
המשרד ייהפך למשרד לתקציבים קטנים של גלר נסיס. ינון לנדנברג ודורון טל, אנשי אידיאלוג'יק, יקבלו אחוזים בהיקף שווה - ואולי אף גבוה יותר - מזה של יאיר גלר ומשה נסיס