HOT ו-yes לא זומנו למפגש בנושא תוכן שיווקי
באפריל ייערך מפגש בהשתתפות אנשי פרסום, מפרסמים, הרגולטורים ועוד ביוזמת איגוד חברות הפרסום. שתי החברות לא הוזמנו
באפריל ייערך מפגש בהשתתפות אנשי פרסום, מפרסמים, הרגולטורים ועוד ביוזמת איגוד חברות הפרסום. שתי החברות לא הוזמנו
פוקס תוציא בגדים לילדים ונוער עם המותג המצליח של ערוץ הילדים. במקביל, עלית רוצה את הטלנטים עבור קמפיין לחטיפים
תעלה מחר ב"ארץ נהדרת" פרסומת לסרטים אותם היא מפיצה בחופשת הפסח בבתי הקולנוע. בסה"כ תשקיע חצי מליון ד', ורק בערוץ 2
הסיבה לקטיעת המגעים היתה ההצעה שהגישו ראשי באומן-בר-ריבנאי לרכוש את השליטה בראובני-פרידן
תשקיע 2 מיליון ש' בקמפיין תדמיתי חדש שילווה בסיסמה "אלבר איך שנוח לך", אחרי שנה שלא השקיעה בקמפיין פרסומי
תקציב הפרסום של החברה ל-2006 יעמוד על כמיליון דולר, תחת המסר "רפואת העתיד"
The Marker מוציא ספר לילדים "כמה טוב שיש דוב", שיסביר לילדים כי "כלכלה קוראים בבוקר", בניגוד למתחרה, שיוצא בערב
זניט - חברת רכש המדיה של באומן-בר-ריבנאי וTMF של גיתם, הפעילו לחצים רבים על ראשי פוגל אך זה לא הועיל
יקבי כרמל, נביעות, טמפו ויקבי ברקן עולים בקמפיינים לקראת החג. RC קולה כבר העלתה קמפיין לפני שבועיים
קידום הטלנובלה החדשה של חברת הכבלים יהיה מסיבי במיוחד ויכלול קמפיין טלוויזיוני, פרינט ואינטרנט
מנסה להעביר את המסר "האנשים של לאומי איתך בכל צעד", ויתבסס באמצעות מק'אן אריקסון, על אלמנט הריקוד
קולקציית אביב-קיץ 2006 תזכה לסדרת הפקות אופנה בהמשכים שיתפרסמו בעיתונות סוף השבוע
הקמפיין יעודד ישראלים לחתום על תרומת אברים. מחר יוצבו עמדות החתמה סמוך לקלפיות
TBWA\DIGITAL תעלה את הקמפיין במשך השבועיים הקרובים. יותר ממחצית מתקציב הפרסום של המכללה, מושקע באינטרנט
בסדרה "4PLAY של Esc יהיו 14 פרקים המתארים עלילותיה של בחורה עירונית, מנקודת מבטה. זק תדובב את כוכבת הסדרה הסלולרית
יתרכזו בעיתונות. תמנון תשקיע חצי מ' דולר בקמפיין קיץ בכיכובה של הילה נחשון. סובארו תסתפק ב-100 אלף ד' לקמפיין הטרייד אין
נחתם הסכם שיתוף פעולה בין זכיינית הערוץ ה-2 לחברת הסלולר, במסגרתו יועברו למנויי הדור השלישי שידורי ערוץ 2 ברציפות
החברה הודיעה על ריענון הסמל במסגרת השינוי האסטרטגי שהיא עוברת. ונבחרה גם סיסמה חדשה: "זוגלובק, זה מה שבא לי עכשיו"
מסוף יוני יטפל בתקציב הפרסום של HP בישראל, כמיליון דולר בשנה. הנפגעת העיקרית היא סוכנות הפרסום פובליסיס הצרפתית
שלושה פרסומאים התבקשו להביע את דעתם על הקמפיינים; המסקנה: הכל גרוע. הבולטים בתוך ים השעמום: מרצ וליברמן
את הקמפיין לקראת בואה של להקת דפש מוד, יפיק באומן בר ריבנאי. קטעים מהופעות חיות של הלהקה ישולבו בקמפיין
החברה המתמחית בקהל החרדי החלה לייבא שוקולד שוויצרי כשר לפסח בהשגחת בד"צ, ותצא בקמפיין למגזר
הזמרת ביטלה את הופעתה בישראל בשל מחלה ופרטנר תיאלץ לקטוע את אחד המהלכים השיווקיים הגדולים שערכה באחרונה
אחרי שלא לקחה חלק בקמפיין, החליטה להשתתף בתשדיר הסיום בניסיון למשוך קולות נוספים למפלגה שבשלב זה לא עוברת את אחוז החסימה
הקמפיין יעלה מחר למשך 3 שבועות באמצעות גלר נסיס. הכוכבים: הברזילאית דניאלה פריטס והאמריקאי אמברוז
מדובר על שיא בתחרות, השישית במספר. 14 משרדים הגישו עבודות,בהם גלר-נסיס, גיתם שהגישו 8 עבודות כל אחד
לירז דרור נבחרה לפרזנטורית החדשה של רשת TAGWOMAN, ותוביל את קמפיין אביב-קיץ בהשקעה של כ-450 אלף דולר
אחיה של בר רפאלי, און, ישתתף בקמפיין של אופנת הילדים MISH MISH יחד עם שני בניה של שלי גפני. בקמפיין יושקעו חצי מ' שקלים
איגוד המפרסמים בחר בסיגל פרוז'נסקי, שמכהנת 3 חודשים בתפקיד, ונמצאת שנתיים ברשת המכונים
לפני מדגם הטלוויזיה שישודר במקביל בערוץ 2, ישודר "מקבץ הזהב" שהערוץ הוציא למכרז בקרב משרדי הפרסום השונים
תעניק חסות להופעה של הלהקה בקיץ, ותשדר את האירוע ללקוחות הדור ה-3. במקביל, פרטנר מעניקה חסות להופעה קלי קלארקסון
התחרות תיערך במסגרת כנס TheMarker Com.Vention, בשיתוף Orange, וישתתפו בה משרדי פרסום אינטראקטיבי
ארד תקשורת טיפל ביח"צ של הרשת במהלך משבר העוף המתובל. לאחר הרגיעה, החליטו בטיב טעם לחתוך ללניאדו-סדן-גנור
אוולין הגואל מחליפה את גילת אנקורי, שהייתה הפרזנטורית של ג'יימס ריצ'רדסון 3 שנים. בקמפיין הושקעו 3.5 מליון שקלים
תציע למפרסמים פרסום מבוסס וידאו באתרי האינטרנט של רשת- הבינ"ל והכלכלי
תשקיע במיצב לקידומו של ערוץ yes דוקו במהלך פסטיבל הסרטים הדקומנטריים, ותשדר את סרטי הפסטיבל בערוץ
לרשות השניה הגיע מכתב תלונה על הפרסומת החדשה של הרשת, והיא פנתה לערוצי הטלוויזיה לקבלת תגובה
החברה יוצאת בשני קמפיינים שונים, באמצעות גלר נסיס וארק אינטראקטיב, לשני סוגי נוקיה אותם התחילה לייבא לארץ
יקבל סובארו B4 ויקדם את המותג במגזר. לראשונה נעזרת החברה בדמות ידועה ואהודה במגזר הערבי ובציבוריות הישראלית
תקבל 30 אלף דולר לקמפיין הקיץ שיעלה בהשקעה כוללת של כ-850 אלף שקל
השקיעה 1.3 מיליון ד' בפרסום. הקמפיין המוביל הוא של סלקום ווליום ("ככה זה כשאוהבים"). מק'אן אריקסון מוביל בקרב המשרדים
חברת פרטנר תציע מודל חדש, במסגרתו הלקוח יחליט אם הוא רוצה להוריד את השירות בחינם תמורת פרסומות או לשלם עליו מחיר מלא
תטפל גם בתקציבים של תרופת ספיריבה, סימביקורט ובייבי-אייר, נוסף על תקציבים לשתי תרופות אחרות של טבע
המכרז כלל את קניית שטחי הפרסום וזמן האוויר לפרסום עבור כל מותגי קבוצת אסם-נסטלה בהיקף 20 מיליון דולר בשנה
חברת Duru הטורקית לקחה את שתי הדוגמניות הישראליות לככב בקמפיין החדש שלה, אותו ביים גיא שגיא. צפו בהן מתקלחות
משקיעה חצי מיליון שקלים בקמפיין לחבילת גלישה של 2.5 מגה, שיתבסס על אינטרנט, רדיו ופרינט
ברשת החליטו להעלות קמפיין ראשון על המסך הקטן. את הפרסומת הפיקו באומן-בר-ריבנאי, ובקמפיין הושקעו 2.5 מיליון שקלים
את הקמפיין מובילה הדוגמנית הבינ"ל מור קציר, והוא יעלה בטלוויזיה, שלטי חוצות, עיתונות ארצית ומגזיני נשים
מייעדת 3 מיליון דולר לשנה לטובת פרסום. הקמפיין הקרוב לא ישודר ברדיו, אבל יזכה לחשיפה בכל אמצעי המדיה האחרים
תמשיך לעבוד עם אדלר-חומסקי. הרשת מגדילה תקציב הפרסום ב-15%, תפנה לנשים ותוותר על הטלוויזיה