סלקום תצמצם ההשקעה בפרסום בכ-20 מ' ש'
תשקיע 10 מיליון שקל במופע הקיץ של ריטה. בחברה בוחנים השקעה מאסיווית יותר בפרסום באינטרנט על חשבון פרסום בטלוויזיה
תשקיע 10 מיליון שקל במופע הקיץ של ריטה. בחברה בוחנים השקעה מאסיווית יותר בפרסום באינטרנט על חשבון פרסום בטלוויזיה
חברת 'יפעת' בדקה מיהן חברות האופנה המובילות באזכורים בעיתונים היומיים. השלישייה המובילה היא פוקס, קסטרו ובגיר
בקמפיין למשאף התורם להפסקת העישון, יושקעו 100 אלף ד'. במקביל מעלה רדיו קול חי תוכנית ריאלטי המלווה נגמלים מעישון
8,000 האוהדים שיוצאים לפראג לקראת הפיינל פור, יזכו בטרמינל 3 להתייחסות מצד ג'יימס ריצ'ארדסון, אלשרד וסלקום
מנכ"ל אסם לא רווה נחת מהביקורת על פרסומת "צ'יפסי". נציב תלונות הציבור ברשות השנייה: "הפרסומת מעוררת שאט נפש"
תקבל כ-8,000 דולר על הקמפיין המיועד לנשים בנות 30 ויותר. בקמפיין יושקעו כ-150 אלף שקלים, בעיקר בעיתונות
קרלסברג משיקה אתר אינטרנט לחובבי הכדורגל, ומגבה מהלך זה בפרסום בטלוויזיה ובאינטרנט. בירה סטלה חוזרת בסרטון מקוצר
התקציב יוכפל ביחס לשנה שעברה ויעמוד על כ-5 מיליון ש'. משקיעה במיתוג מחדש כ-5 מיליון ש' נוספים
איגוד המפרסמים אישר הקוד האתי שגובש ע"י מוטי שקלאר. איגוד חברות הפרסום יעשה זאת בשבוע הבא. הרשות תקיים הדרכה בנושא
מעלה את הקמפיין באמצעות אדלר חומסקי-ורשבסקי, בעלות מדווחת של כחצי מיליון דולר תחת הסיסמה "שוופס- הכל עניין של טעם"
תקציב הפרסום והקד"מ יעמוד השנה על מיליון ש'. כ-600 אלף ש' יופנו לאינטרנט לקמפיין הכולל משחק אינטראקטיבי
תשקיע חצי מיליון ד' בקמפיין שפונה ללקוחות פרטיים ולמשפצים, באמצעות משרד סיגוואי & סיגוואי
דורשת מנציב תלונות הציבור ברשות השנייה להוריד פרסומת המציגה ילד כ'פלייבוי'. הפרסומת הספיקה לרדת בינתיים משידור
הבנק הופך את החלוקה ביום העצמאות למסורת, והפעם יפיץ בעיתוני הסופ"ש דגלי שרשרת, בעלות מדווחת של 10 מיליון ש'
ע"פ נתוני יפעת, שופרסל ביג הוא המותג המוביל, MY PLAYLIST הוא הקמפיין המוביל ומק'אן אריקסון (שוב) ראש דירוג המשרדים
שנתיים וחצי אחרי המשבר חברת רמדיה חוזרת לשוק תחת בעלים חדשים שמצהירים: "הפסקנו לייבא את המוצרים מהומאנה"
פלפל מעלה 3 סרטוני פרסומת במסגרת הקמפיין עליו יקבל שכטר חצי מיליון ש'. פרבר תוביל את קמפיין זברה בעיתונות עבור 25 אלף ד'
בכיר: התקציב יעמוד על 20 מיליון ש' ולא יגדל לעומת השנה שעברה. גורם אחר: ישנה אפשרות לגידול של עד 25 מיליון ש'
הקמפיין לעידוד הגלישה באינטרנט במהירות 2.5 מגה ביט, עולה באמצעות משרד ראובני פרידן/IPG, רק בטלוויזיה
באתר החליטו להקצות תקציב נוסף לטיפול במשבר התקשורתי עקב צו הסגירה שהוציא משרד הבריאות
השניים שיתפו פעולה בחודשים האחרונים, אולם החליטו להתאחד רק לאחרונה, מהלך שהתבצע לפני החג. המשרד יתמחה בתחום הכלכלי
במפלגה זועמים על הפרסומת בה נראה רכב שטח מופל ממצוק לעבר החוף, ומתבססים על החוק האוסר נסיעה על חופי ישראל
התקציב טופל עד כה ב'אקספרט' מקבוצת באומן-בר-ריבנאי. תקציב הפרסום לשנת 2006 יעמוד על כ-7.5 מיליון שקלים
כך הציעה יו"ר מועצת הרשות השניה במפגש על תוכן שיווקי. כשר עשוי להגיש המלצותיו בחודש הבא, במידה והמשנה ליועמ"ש לא תתנגד
כוכבי פופ ורוק מרוסיה יופיעו בפסטיבל שנערך ביוזמת הערוץ RTVI. טיב טעם, פלאפון וחברות נוספות יעניקו חסויות במאות אלפי ד'
הבנק כבר מעסיק דוברת וסגנית. בנק ישראל ספג בשבוע האחרון מכה תדמיתית בעקבות דו"ח מבקר המדינה
חברת הלווין חתמה על הסכם לחמש שנים עם חברת תאטראות ישראל, שמקימה את מתחם הקולנועים הענק Yes Planet בקניון איילון בר"ג
תשקיע באמצעות ראובני פרידן מיליון דולר בקמפיין הקיץ למותג מגנום. הסיסמה שתלווה את הקמפיין: YES I`M
רק הילי ילון, ידידיה ויטל, דון לני-גבאי ודני לשמן יככבו בקמפיין לסדרת המלוחים, בשל דרישות גבוהות של סוכני השחקנים
תעלה מחר קמפיין בערוצי הטלוויזיה והרדיו לחטיף מופחת שומן ותלווה אותו בפעילות קד"מ
שלשום נחשף כי הרשת מכרה ביצים שפג תוקפן. לאחר מכן היא הציגה לכתב ביצים דומות מרשתות אחרות. הקמפיין, כרגע, לא יתייחס לעניין
מכללת ההיי טק משקיעה 100 אלף דולר במהלך, שילווה בסיסמה "סלע יוניברסיטי - מובילים בהיי-טק"
ג'יימס ריצ'רדסון מעלה את הקמפיין רק בעיתונות, באמצעות מק'אן אריקסון, לקראת חג הפסח
מודעת פרסום של העיתון מזמינה לקוחות חדשים לרכוש מנוי, במסגרתו יקבלו את שידורי המונדיאל "בחינם"
טקס פרסי הפרסום יועבר בסגנון משחק מכור וינחו אותו עינב גלילי, ליאור שליין וגורי אלפי
בעלי הזיכיון, האחים סגל, יפיצו 600 אלף עותקים של הקטלוג בישראל ועוד 1.2 מיליון בספרד. עדיין לא צולמו סרטוני הפרסומת
יזמינו את לקוחותיהן באמצעות SMS לצפות בגמר התכנית, שייערך מחר (ד'), ובמקביל להוריד תוכן סלולרי נלווה
עד היום אומיני טיפלה בפרסום של עצמה. משרד באומן-בר-ריבנאי יטפל בתקציב הפרסום של המותגים קאפה, מרל ואוורלסט
קוסמופארם תקיים פעילויות קד"מ למגזר הבלייני למותגיה, באירועי יום הסטודנט של אונ' ת"א, טעם העיר והפסטיבל הלטיני
החליטה לזנוח בשלב זה את הפרסום הקונבנציונלי, ותפרסם על מסכי חוצות ב-130 אלף ש' וברשת ב-100 אלף ש'
כך סמנכ"ל השיווק של כ.א.ל בכנס דה מרקר. מנכ"ל חט' החטיפים של אסם: בניית מותג באינטרנט לאורך זמן היא עדיין תעלומה
יון פדר, עורך Ynet בכנס דה מרקר: "בפועל, מה שקורה עכשיו זה אינטרנט שעושה טלוויזיה קטנה"
משנה למנכ"ל אינטרנט זהב בכנס האינטרנט של דה מרקר: "אין לי ספק שעוד שלוש שנים החלק של האינטרנט מעוגת הפרסום יהיה 15%"
בקשת משדרים את פינת "הפרסומות האהובות", מחוץ למקבץ הרגיל. ברשות השנייה אישרו את השידור, אך בוחנים את התגובות
הקמפיין הכללי עולה באמצעות 'גליקמן נטלר סמסונוב'. המקפיין למגזר הרוסי, באמצעות 'מגזרים', עולה בערוץ 9 ובעיתונות בשפה הרוסית
תשלם עשרת אלפים דולר עבור 30 שניות, לאחר שהציעה את ההצעה הגבוהה ביותר. הפרסומת תשודר רגע לפני הכרזת הזוכה
לקראת כנס TheMarker, דירג המגזין את המשפיעים ביותר ברשת. במקום ה-2 המשנה למנכ"ל וואלה, ובמקום ה-3 וה-4 אנשי פובליסיס-אריאלי
מחלבת יטבתה מעלה קמפיין לחלב יטבתה באריזה החדשה באמצעות שלמור אבנון עמיחי/Y&R, בהיקף מדווח של כ-250 אלף ד'
משמעות ההחלטה: עופרה שטראוס מוציאה מידי אחותה - עירית שטראוס השותפה בראובני-פרידן את הטיפול בתקציב המותג הותיק
אומיני שיווק ספורט תשלם 400 אלף ש' ל-HOT עבור השימוש הבלעדי בשם "האלופה" לקריאת קו הלבשת ספורט חדש של קאפה